Kategorie
Konto
Zaloguj się / zarejestruj
Koszyk zakupów
 
 

Pichler 15664 Silnik elektryczny bezszczotkowy do modeli samolotów 1 szt.


Liczba:  szt.  
Informacje o produktach
Produktabbildung
Produktabbildung
Nr artykułu:
     7619-2890750-BP
Producent:
     Pichler
Nr producenta:
     15664
EAN/GTIN:
     4056534061822
Słowa kluczowe:
Silniki elektryczne do modeli samol...
Silnik elektryczny do modelu samolo...
Silniki elektryczne do zdalnie ster...
Silnik elektryczny do zdalnie stero...
Silnik bezszczotkowy BOOST 160 V2 combo Zestaw combo z przewagą cenową składający się z: 1 x silnik bezszczotkowy Boost 160, 1 x sterownik bezszczotkowy S-CON 120HV - # C6835, 1 x skrzynka programowa - # C6836 Boost 160 to 28-biegunowy bezszczotkowy silnik outrunner. Został zaprojektowany przez Pichlera zgodnie z najnowszymi ustaleniami i zachwyca najwyższą jakością, najwyższą wydajnością i solidnością. Czego wielu nie wie: PICHLER był jednym z pionierów na rynku niemieckim na początku 2000 roku, w pełni wspierając koncepcję zewnętrznego wirnika i posiadając odpowiednie silniki w swoim asortymencie. Otwarta konstrukcja wyznacza trendy, tzn. stojan i miedziane uzwojenie leżą całkowicie w strumieniu powietrza śmigła i są optymalnie chłodzone. Tylko dobrze pracujący silnik zapewnia niezmiennie wysokie osiągi. Praktyczne, zintegrowane mocowanie śruby pneumatycznej jest dokładnie dopasowane do rozmiarów śrub powietrznych stosowanych w silnikach tej wielkości. Nie są potrzebne żadne dodatkowe adaptery, takie jak te, które wymagają nadmiernego nawiercania śmigieł i tym samym je osłabiają. Stabilny, frezowany 4-punktowy pierścień mocujący umożliwia łatwy montaż w modelu. Dodatkowe, duże łożysko kulkowe podtrzymuje również osłonę dzwonu silnika w tylnej części (łożysko dzwonu) „odporne na bomby”, zapewnia absolutną współosiowość i zapobiega uszkodzeniom łożysk wału. Obszary zastosowania Modele lotu 3D do 6 kg Modele akrobacyjne do 9kg Sport/trener do 13kg Pod względem osiągów silnik Boost 160 zastępuje silniki o zapłonie żarowym o pojemności skokowej ok. 30cc / silniki benzynowe o pojemności skokowej ok. 40-50cc Dla optymalnej wydajności polecamy akumulatory LiPo marki LEMONRC lub RED POWER. Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Wyposażenie: Średnica zewnętrzna 80 mm - wysoki moment obrotowy i mniejsze obciążenie promieniowe Krótsza długość całkowita zapewnia lepsze możliwości instalacji 28 biegunów = super płynna praca bez szarpnięć i przerw Duże łożyska kulkowe, w tym ogromne łożysko podtrzymujące dzwon Zintegrowany uchwyt na śrubę pneumatyczną z wałem 10 mm Doskonała wentylacja - fajne działanie i większa wydajność Gotowy do montażu z uchwytem silnika frezowanym CNC Dane techniczne: Dalsze dane techniczne: Wał Ř = 10mm (M10) LiPo = 10-12S Ri = 31,0 mOhm Io = 1,2A obrót silnika V_Min-1 = 180KV Maksymalne obciążenie 20 sekund = 85A · Długość produktu: 80 mm · Typ: Bezszczotkowy · Waga: 735 g · Średnica produktu: 68 mm · Średnica wału: 10 mm Dostawa obejmuje: Silnik, Zmontowany gotowy do użycia, Mocowanie silnika obrabiane CNC, Instrukcja obsługi
Dalsze słowa kluczowe: Pichler, 15664, BOOST 160 V2 Combo
Przegląd warunków1
Termin dostawy
Stan magazynu
Cena
Jest w magazynie Jest w magazynie
od PLN 1 921,48*
  
Cena obowiązuje od 500 szt.
Wybierz osobiście warunki zakupu
Poleć artykułDodaj do listy zakupów
Ceny ruchome
Liczba zamawianego produktu
Netto
Brutto
Jednostka
1 szt.
PLN 2 089,14*
PLN 2 569,64
za szt.
od 2 szt.
PLN 2 087,30*
PLN 2 567,38
za szt.
od 5 szt.
PLN 2 039,99*
PLN 2 509,19
za szt.
od 10 szt.
PLN 1 994,02*
PLN 2 452,64
za szt.
od 500 szt.
PLN 1 921,48*
PLN 2 363,42
za szt.
* Ceny oznaczone gwiazdką są cenami netto i nie zawierają obowiązującej stawki VAT.
Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody.