Kategorie
Moje Mercateo
Zaloguj się / zarejestruj
Koszyk zakupów
 
 

Liliput L133169 1 szt.


Liczba:  szt.  
Informacje o produktach
Liliput L133169 1 szt.
Nr artykułu:
     7619-3208736-BP
Producent:
     Liliput
Nr producenta:
     L133169
EAN/GTIN:
     5026368331698
Słowa kluczowe:
Oświetlenie na okno
Oświetlenie na okna
Wagon silnikowy H0
Wagon silnikowy Z
H0 3 szt. Wagon spalinowy DB BR 614/914 Stan operacyjny 1986 Wyświetlanie miejsca docelowego pociągu Bad Kissingen Wersja oryginalna z otwieranymi szybami i bagażnikiem Napędzane oba wózki końcowe (2 silniki) W 1971 roku DB opracował dwa prototypy serii 614. Te wysokoprężne zespoły trakcyjne, które zostały specjalnie zaprojektowane do ruchu okręgowego i regionalnego – dalszy rozwój serii 624/634 – miały nadwozie samochodu, które było lekko zwężane u góry, ze względu na tak zwane „sterowanie nadwoziem zależne od krzywizny toru ( GSt)” miał zostać zainstalowany. To nadało zespołowi trakcyjnemu typowy kształt. Ponieważ GSt ostatecznie nie przyniósł żadnego efektu, został pominięty w pojazdach serii 40 dostarczonych w latach 1973–1977, ale kształt obudowy pozostał. MAN wyprodukował wagony środkowe na 25 sztuk, natomiast fabryka wagonów w Uerdingen wyprodukowała wagony silnikowe, każdy wyposażony w silnik o mocy 330 kW lub później 367 kW. Ostatnich 15 zestawów (od 1975 r.) zostało wówczas w całości wyprodukowanych w firmie MAN. Chociaż zespoły trakcyjne zaprojektowano jako trzyczęściowe (204 miejsca w drugiej klasie i 2 x 12 miejsc w pierwszej klasie), zaprojektowano je tak, aby mogły mieć wielokrotną przyczepność i – szczególnie na początku – czasami jeździły w 4- jednostki częściowe z dodatkowym środkowym samochodem. Natomiast liczne pociągi były rzadkością; w późniejszych latach nie było ich prawie wcale. Pierwsze 25 jednostek przydzielono do magazynu w Norymberdze, skąd zespoły trakcyjne były używane na wszystkich niezelektryfikowanych trasach we Frankonii i Górnym Palatynacie. Typową kolorystyką w tamtym czasie była farba „pop” w kolorze krwistej pomarańczy/żwirowej szarości. Ostatnie 15 pociągów – obecnie w kolorze oceanicznego błękitu / kości słoniowej – stacjonowało w zajezdni w Braunschweig, skąd jeździły na przykład na trasach do Paderborn, Getyngi, Münster czy Bielefeld. Można je było także obserwować na Heidebahn z Buchholz przez Soltau do Hanoweru pod koniec ich eksploatacji. Większość pojazdów została później pomalowana na kolor miętowo-turkusowy/jasnoszary, a ostatecznie prawie wyłącznie na kolor czerwony. W ramach częściowej modernizacji kilka jednostek otrzymało mocniejszy (448 kW) silnik. Prawie wszystkie pojazdy stacjonujące ostatnio przez DB AG w Norymberdze i Brunszwiku zostały w końcu ponownie zmodernizowane, na przykład wyeliminowano bagażnik, wymieniono okna na inne i dodano okno. Oczywiście te zmiany specyficzne dla obudowy zostały uwzględnione również w modelach LILIPUT! 15 lutego 2011 roku – po dokładnie 40 latach użytkowania serii – oddano do użytku ostatnią jednostkę operacyjną, która stacjonowała w Norymberdze od chwili jej dostarczenia w 1973 roku i nadal miała barwy „Pop” (614 005 / 006 i 914 003), przeniesiony do Muzeum DB w Norymberdze. Jest teraz dostępny na specjalne wycieczki. Nasz prototyp stacjonujący w Norymberdze z wyświetlaczem stacji docelowej pociągu „Bad Kissingen” został dostarczony w październiku 1973 roku. Podróżował wieloma szlakami frankońskimi i górnego palatynatu, m.in. jako RB na 47-kilometrowej, jednotorowej i niezelektryfikowanej odgałęzieniu (dawniej linii głównej) z Gemünden do Bad Kissingen (trasa DB 803), zwanej także „Fränkische Saaletalbahn”. Trasa zasadniczo przebiega wzdłuż Saale. Pociąg został przemalowany na kolor czerwony w 1999 r. i wycofany ze służby w listopadzie 2010 r. (wagon pośredni 914 012-0 w styczniu 2007 r.). Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Dane techniczne: Długość ze zderzakami: 913 mm · Epoka: IV · Klasa wiekowa: Od 15 lat · MODELOWANIE PODWOZIA: Metalowa obudowa · Przedsiębiorstwo kolejowe: DB · Rodzaj modelu kolejowego: Zespół trakcyjny · SYGNAŁ GŁÓWNY: Trzy reflektory przednie Zależne od dwóch czerwonych świateł tylnych · Skala modelarska: H0 · System zasilania: Interfejs Analog DC · Wyposażenie wewnętrzne: zainstalowane oświetlenie wewnętrzne, zainstalowane wyposażenie wewnętrzne · Złącze: Sprzęg NEM
Dalsze słowa kluczowe: oświetlenie na okno, Liliput, L133169
Przegląd warunków1
Termin dostawy
Stan magazynu
Cena
Jest w magazynie Jest w magazynie
od PLN 1 318,08*
  
Cena obowiązuje od 500 szt.
Wybierz osobiście warunki zakupu
Poleć artykułDodaj do listy zakupów
Ceny ruchome
Liczba zamawianego produktu
Netto
Brutto
Jednostka
1 szt.
PLN 1 449,31*
PLN 1 782,65
za szt.
od 2 szt.
PLN 1 445,71*
PLN 1 778,22
za szt.
od 5 szt.
PLN 1 427,04*
PLN 1 755,26
za szt.
od 10 szt.
PLN 1 394,19*
PLN 1 714,85
za szt.
od 500 szt.
PLN 1 318,08*
PLN 1 621,24
za szt.
* Ceny oznaczone gwiazdką są cenami netto i nie zawierają obowiązującej stawki VAT.
Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody.