| ![](/p.gif) |
![](/p.gif) |
| Nr artykułu: 7619-3088456-BP Nr producenta: T25323 EAN/GTIN: 4028106253232 |
| |
|
| ![](/p.gif) | ![](/p.gif) |
![](/p.gif) | Lokomotywa parowa H0 18 323 DB Do końca lat 60. była to prawdziwa ikona na torach DB: masywna lokomotywa parowa 18 323 pociągu ekspresowego, która jako doskonale zaprojektowany model ma wszystko, czego potrzeba, aby stać się gwiazdą programu Trix H0. Jako maszyna niezwykle mocna i szybka, użytkowana była na terenie całych Niemiec do 1969 roku pod kierownictwem Centrali Federalnej Kolei. Nowy model Trix H0 to prawdziwa atrakcja w każdej kolekcji i w każdym systemie, którego akcja rozgrywa się w ważnej epoce DB III. Ich pojawienie się wśród ówczesnych ultranowoczesnych lokomotyw spalinowych i elektrycznych oraz szeroko rozpowszechnionych standardowych lokomotyw parowych wywoła wielkie poruszenie, podobnie jak wielki model. Z niezwykłymi historiami związanymi z tą niemiecką ikoną lokomotywy. Prototyp: Parowóz ekspresowy Niemieckiej Kolei Federalnej (DB) typ 18 323 z wagonem węglowym typu 2'2 T29.6. Były Baden IVh. Lokomotywa testowa w Federalnym Urzędzie Testów Kolei w Minden. Podstawowy schemat kolorów czarno-czerwony. Z deflektorami dymu Witte i Indusi po stronie maszynisty lokomotywy. Komin z rondem kaledońskim. Stan eksploatacyjny około 1966r. Model: Z dekoderem cyfrowym i rozbudowanymi funkcjami dźwiękowymi. Regulowany napęd o dużej wydajności z kołem zamachowym w kotle. Napędzane 3 osie. Obręcze przyczepnościowe. Lokomotywa i tendr w dużej mierze wykonane z metalu. Standardowo montowany wkład dymowy, z zależnym od prędkości, dynamicznym strumieniem dymu, przełączany cyfrowo. Zmieniający się zależnie od kierunku jazdy sygnał szczytowy o trzech światłach, uruchamiany konwencjonalnie, przełączany cyfrowo. Oświetleniem kabiny kierowcy, oświetleniem podwozia i migotaniem paleniska można również sterować oddzielnie cyfrowo. Oświetlenie za pomocą bezobsługowych diod LED o barwie ciepłej bieli i czerwieni. Regulowane sprzęgło bliskie z kinematyką pomiędzy lokomotywą a tendrem. Przy tendrze prowadzony kinematycznie sprzęg krótki z gniazdem NEM. Wysokość zderzaków w lokomotywie i tendrze zgodnie z NEM. Min. przejezdny promień 360 mm. W przypadku dużych promieni lub witryn można wymienić węższe stopnie dostępowe pod kabiną kierowcy. W zestawie znajdują się również rury zabezpieczające tłoczysko, przewody grzewcze i hamulcowe. Długość ze zderzakami 27,2 cm W ramach letnich innowacji Märklin 2024 zaprezentowane zostaną wagony osobowe odpowiadające okresowi, pasujące do lokomotywy parowej 18 323. Model ten można znaleźć w wersji AC w asortymencie Märklin H0 pod numerem pozycji 38323. Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Wyposażenie: Kompletnie nowa generacja Wyjątkowo filigranowa konstrukcja metalowa Różnorodne zastosowane detale Wysokość zderzaków w lokomotywie i tendrze zgodnie z NEM Standardowy wkład dymowy z dynamiczną emisją dymu zależną od prędkości obrotowej Oświetleniem kabiny kierowcy, oświetleniem podwozia i migotaniem paleniska można sterować cyfrowo Dekoder cyfrowy DCC/mfx obsługujący RailCom z rozbudowanymi funkcjami obsługi i dźwięku Składana płyta przejściowa pomiędzy kabiną kierowcy a przodem tendru Dane techniczne: Długość ze zderzakami: 272 mm · Epoka: III · Klasa wiekowa: Od 15 lat · MODELOWANIE PODWOZIA: Podwozie + korpus wykonane z metalu · Przedsiębiorstwo kolejowe: DB · Rodzaj modelu kolejowego: Lokomotywa parowa · SYGNAŁ GŁÓWNY: Trzy światła drogowe Kierunkowskaz Zależnie od kierunku jazdy · Skala modelarska: H0 · System zasilania: Digital DC Sound · Złącze: Sprzęg NEM |
| ![](/p.gif) | ![](/p.gif) |
![](/p.gif) | | ![](/p.gif) | ![](/p.gif) |
![](/p.gif) | Dalsze słowa kluczowe: TRIX H0, T25323 |
| ![](/p.gif) | ![](/p.gif) |
| |