Lokomotywa elektryczna H0 Re 620 firmy SBB Silnik umieszczony centralnie i 4 osie w dwóch zewnętrznych wózkach napędzanych za pomocą kardana Podwozie i nadwozie w konstrukcji heavy metalowej Z cyfrowym dekoderem DCC/mfx obsługującym RailCom oraz różnymi funkcjami świetlnymi i dźwiękowymi Oświetleniem kabiny kierowcy i maszynowni można również sterować cyfrowo Prototyp: Ciężka lokomotywa elektryczna Re 6/6 jako Re 620 Szwajcarskich Kolei Federalnych (SBB), oddział SBB Cargo. Wersja w podstawowym kolorze jodłowej zieleni. Reflektory okrągłe, gniazda UIC, kierownica pochylona z przodu, z klapą serwisową klimatyzacji po jednej stronie lokomotywy. Numer kompanii lokomotywy 620 063-8, z herbem lokomotywy Eglisau. Stan operacyjny ok. 2013 do 2018. Model: Z dekoderem cyfrowym i rozbudowanymi funkcjami dźwiękowymi. Regulowany napęd wysokiej mocy z wbudowaną centralnie masą zamachową. 4 osie (obie osie w dwóch zewnętrznych wózkach) napędzane za pośrednictwem kardana. Obręcze przyczepnościowe. Potrójne reflektory i 1 białe światło obrysowe (szwajcarska zmiana świateł), które zmieniają się w zależności od kierunku jazdy, będą działać w trybie konwencjonalnym i można nimi sterować cyfrowo. Sygnał szczytowy na lokomotywie 2 oraz 1 wyłączany niezależnie i cyfrowo. Wyłączenie sygnału szczytowego na obydwu stronach lokomotywy przechodzi w obustronną funkcję podwójnego światła A. Oświetlenie można przełączyć na 2 czerwone światła obrysowe. Oświetleniem kabiny kierowcy i maszynowni można również sterować cyfrowo. Oświetlenie za pomocą bezobsługowych diod LED o barwie ciepłej bieli i czerwieni. Dołączone drążki uchwytów do wsiadania z metalu. Sprzęgła można wymienić na fartuchy przednie. Min. przejezdny promień 360 mm. Długość ze zderzakami 22,2 cm. Model ten w wersji AC znajdziesz w asortymencie Märklin H0 pod numerem artykułu 37328. Duża firma: To było i nadal jest coś wyjątkowego – Re 6/6 Szwajcarskich Kolei Federalnych (SBB). Przez długi czas uznawana była za najpotężniejszą lokomotywę elektryczną na świecie i do dziś posiada ten tytuł w Szwajcarii. Oczywiście tak wysoką moc 8020 kW można było przenieść jedynie na sześć osi, przy czym zastosowano dość nietypową jak na warunki środkowoeuropejskie sekwencję zestawów kołowych Bo'Bo'Bo', aby połączyć odpowiednią przyczepność z dobrymi właściwościami jezdnymi w zakrętach. Wózek środkowy musiał mieć odpowiedni luz boczny, a trzy wózki musiały być połączone ze sobą za pomocą elastycznych sprzęgów krzyżowych. Zgodnie z tymi specyfikacjami w 1969 roku SBB zamówiło cztery różne prototypy od SLM (część mechaniczna) i BBC (część elektryczna). Te cztery maszyny oddano do użytku do jesieni 1972 roku, a następnie szeroko je przetestowano. Kiedy zaczęła pojawiać się ostateczna wersja, SBB zamówiło 45 lokomotyw serii Re 6/6 od SLM/BBC 23 lutego 1973 roku. Ich dostawę rozpoczęto w 1975 r., przeprowadzono w ciągu dwóch lat i zakończono w 1977 r. Zaraz potem, od końca 1977 r. do końca 1980 r., dostarczono drugą serię 40 Re 6/6 (nr 11650 - 11689). Odtąd domeną Re 6/6 były ciężkie pociągi EC, IC i ekspresowe, a także najcięższe pociągi towarowe o masie do 1600 ton na trasach Gotthard i Simplon. Zmieniło się to dopiero na przełomie tysiącleci, kiedy w 2003 roku wszystkie modele Re 6/6 zostały przydzielone do nowego działu transportu towarowego SBB-Cargo. Ale i dziś robi to wrażenie, gdy Re 6/6 przedostaje się po rampach Gottharda z długim pociągiem towarowym. Jeszcze większe wrażenie robi tzw. „Re 10/10”, czyli podwójna trakcja z Re 4/4II i Re 6/6, która jest niemal standardem, przynajmniej na trasie Gottharda. Wydajność tej kombinacji jest ograniczona jedynie maksymalnym obciążeniem haka holowniczego wynoszącym 1400 ton przy nachyleniu 26 promili. W przeciwnym razie obie lokomotywy mogłyby przewieźć przez górę kilkaset ton więcej. Wielu maszynistów przysięga na dziesięć napędzanych osi i przyzwoitą masę i zawsze woli je od najnowszych podwójnych zespołów trakcyjnych Bo'Bo', które nominalnie mają podobną moc. Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Dane techniczne: Długość ze zderzakami: 222 mm · Epoka: VI · Klasa wiekowa: Od 15 lat · MODELOWANIE PODWOZIA: Podwozie + korpus wykonane z metalu · Przedsiębiorstwo kolejowe: SBB · Rodzaj modelu kolejowego: Lokomotywa elektryczna · SYGNAŁ GŁÓWNY: Trójkolorowy reflektor przedni Kierunkowe białe światło tylne, Trzy reflektory przednie Zależne od dwóch czerwonych świateł tylnych · Skala modelarska: H0 · System zasilania: Digital DC Sound · Złącze: Sprzęg NEM |