| |
|
| Nr artykułu: 5387-82969 Producent: brak danych Nr producenta: 82969 EAN/GTIN: brak danych |
| |
|
| | |
| Parawan informacyjny tworzą połączone ze sobą za pomocą łączników i nóg dwustronne ścianki ekspozycyjne. Parawany tablicowe, znane również jako tablice moderacyjne, znajdują swoje zastosowanie głównie w szkołach i urzędach. Składane ścianki ekspozycyjne mogą posłużyć do podziału przestrzeni, kilkustronnej prezentacji treści lub jako przegroda w lokalach wyborczych.
- Ścianka działowa poczwórna (czteromodułowa) wolnostojąca podłogowa
- Parawan składa się z czterech pojedynczych tablic na pięciu nogach
- Parawan tablicowy dwustronny posiada lekką i jednocześnie wytrzymałą konstrukcję
- Parawan czteromodułowy składa się 4 tablic (ścianek)
- Wymiary pojedynczej tablicy:
- szerokość: 100 cm
- wysokość: 170 cm
- wysokość od podłoża: 190 cm
- Powierzchnia użytkowa pojedynczej ścianki do wpinania: 94 x 164 cm (po obu stronach)
- Szerokość całkowita parawanu czteroczęściowego to około 406cm (100cm każdej ścianki + około 2 cm każdy zawias)
- Stelaż wykonany w całości z profili aluminiowych anodowanych
- Tablice dwustronne zginają się względem siebie w obie strony maksymalnie do kąta 90 stopni
- Do wyboru różne rodzaje podłoża: korkowe, tekstylne (w kolorach: niebieski, czerwony, zielony, szary), magnetyczne suchościeralne białe oraz magnetyczne kredowe zielone. Prosimy o dokonanie wyboru w momencie składania zamówienia i określenie typu powierzchni w Uwagach
- Opcje magnetyczne białe i zielone (klasyczne szkolne) do indywidualnej wyceny - zapraszamy do kontaktu z opiekunami handlowymi
- Dla ochrony w transporcie ścianka ekspozycyjna zapakowana jest w specjalną skrzynię
- Na życzenie klienta: dostosowanie wymiaru do potrzeb, montaż kółek z blokadą, wybór koloru ramy oraz podłoża magnetycznego i tekstylnego, prawa i lewa strony ścianki tekstylnej w różnych kolorach tkaniny (warianty płatne dodatkowo)
" Dalsze informacje: | | Wymiar: | 4 szt. x 100 x 170 x 190 cm | Typ: | tekstylny | Typ ramy: | aluminium |
|
| | |
| | | |
| |