| |
|
| Nr artykułu: 5381B-383913 Producent: brak danych Nr producenta: 383913 EAN/GTIN: brak danych |
| |
|
| | |
| Koszulka dziecięca z długim rękawem do nadruku - Dziecięca koszulka składa się w 100% z bawełny stabilizowanej; gramatura: 160 g/m2.
- Gładka koszulka jest odpowiednia do zdobienia:
- Folią flex i flock- jednokolorowy projekt utrwalany jest na koszulce za pomocą wysokiej temperatury, która sprawia, że nadruk jest niezwykle trwały i miły w dotyku.
- Termotransferem laserowym i atramentowym- pozwala on na nadruk własnej propozycji, zapewniając wielobarwność i intensywność. Koszulka pozostaje wygodna w noszeniu.
- Rękawy T-shirtu młodzieżowego nie są zakończone ściągaczami.
- Dziecięcy podkoszulek z długim rękawem posiada ściągacz przy szyi, który jest wzmocniony lycrą.
- Koszulka do nadruku dla dzieci ma podwójne szwy na ramionach i spodzie koszulki.
- Dzięki swojej strukturze, dziecięca koszulka jest idealna do uprawiania sportu i na co dzień.
Największym powodzeniem wśród tekstyliów do nadruków cieszą się kolorowe i białe t-shirty - podstawa każdej stylizacji. Gadżety reklamowe znakuje się różnymi technikami: metodą sublimacji, sitodruku, foliami flex i flock i wiele innych. Każdy z tych sposobów cechuje się dużą trwałością, co w połączeniu z wysoką jakością podkładu, przedłuża życie odzieży reklamowej. Personalizowana podkoszulka z własną grafiką, napisem, zdjęciem czy logo to świetny pomysł na koszulkę promocyjną firmy, organizacji, instytucji czy szkoły. Sprawdza się ona również w codziennym życiu jako oryginalny prezent lub dla upamiętnienia wydarzenia: rajdów, wypraw, zjazdów, pielgrzymek, koncertów, juwenaliów, rocznic. Odzież promocyjna z indywidualnym nadrukiem stanowi alternatywę dla jednakowych i nudnych t-shirtów z sieciówek. W naszej ofercie dostępna jest szeroka gama podkoszulek męskich, damskich i dziecięcych w wielu fasonach, kolorach i rozmiarach- przydatne do stworzenia koszulki reklamowej. " Dalsze informacje: | | Rozmiar: | 128 cm | Gramatura: | 160 g/m<sup>2</sup> | Kolor: | żółty |
|
| | |
| | | |
| | | |
| |