Kategorie
Moje Mercateo
Zaloguj się / zarejestruj
Koszyk zakupów
 
 

Wyświetlacz Romm Display


Liczba:  szt.  
Informacje o produktach
Wyświetlacz Romm Display
Wyświetlacz Romm Display
Wyświetlacz Romm Display
Wyświetlacz Romm Display
Nr artykułu:
     1630C-TLHULDSRHUMLYRO
Producent:
     Humly
Nr producenta:
     1TH001
EAN/GTIN:
     brak danych

Humly Room Display to idealny wyświetlacz do rezerwacji przestrzeni w miejscu pracy. Pozwala znaleźć sale, która została już zarezerwowana lub poprowadzi do tej, która jest dostępna od zaraz.

Na wyświetlaczu widać wyraźnie, kto zarezerwował pomieszczenie i na jak długo. Dzięki Humly Room Display nie trzeba przeszkadzać w trwającym spotkaniu.

Jego ikoniczny, ponadczasowy desing będzie pasował do nowoczesnego biura, a estetyka została opracowana tak, aby stał się częścią wnętrza.

Łatwa obsługa, większe skupienie
Zmniejszenie frustracji i rozproszenia uwagi jest kluczem do sukcesu w nowoczesnym miejscu pracy. Humly Room Display zapewnia mniej interakcji z technologią, wspiera skupienie pracowników dzięki przejrzystej, pomocnej i intuicyjnej technologii.

Wysokie bezpieczeństwo
Aby sprostać wymaganiom najbardziej wymagających klientów Humly dba o to, aby mieć pełną kontrolę nad każdym komponentem wchodzącym w skład sprzętu i każdą linią kodu tworzącego jego oprogramowanie, zmniejszając zagrożenie ataków hakerskich.
Współpracuje z konsultantami ds. bezpieczeństwa, którzy przeprowadzają regularne testy penetracyjne.

System operacyjny jest zbudowany na zamówienie. Wersja oprogramowania jest tak okrojona, aby , zawiera tylko usługi i funkcje, których Humly faktycznie używa, aby powierzchnia ataku była jak najmniejsza.

Długa żywotność produktu
Humly Room Display jest specjalnie skonstruowany. Każdy komponent jest tak dobrany, aby zapewnić, że urządzenie może działać codziennie przez lata bez awarii. Z tego powodu żywotność Humly Room Display szacowana jest na ponad 5 lat.

Skalowalość
Humly Room Display jest skalowalny, aby dopasować się do potrzeb klientów korporacyjnych.

Zarządzaj swoimi urządzeniami Humly Room Display zdalnie w chmurze Humly lub w sieci lokalnej i obsługuj ponad tysiąc wyświetlaczy z jednego serwera.
Humly Control Panel zapewnia elastyczny interfejs administracyjny do monitorowania i zarządzania całym rozwiązaniem z jednej lokalizacji.

Bezproblemowa integracja
Humly posiada otwarte API, które ułatwia budowanie głębokich, bezproblemowych integracji z innymi rozwiązaniami do rezerwacji miejsc pracy.

Oprócz tego Humly aktywnie pracuje nad zapewnieniem dodatkowej wartości dla klienta poprzez integrację z wiodącymi na rynku rozwiązaniami w zakresie inteligentnego biura i technologii współpracy.

Ponadczasowy, wielokrotnie nagradzany design
Humly współpracuje z renomowanym zespołem projektowym, a decyzje projektowe są podejmowane w celu zapewnienia bezproblemowego wsparcia dla pracowników biurowych. Rezultatem jest nowoczesne urządzenie z minimalistycznym i ponadczasowym wykonaniem. Możliwość podświetlania na dowolny kolor.

Humly Room Display - specyfikacja techniczna

Wyświetlacz

  • Przekątna: 8 wyświetlacz z zabezpieczeniem przed odciskami palców
  • 48 LED RGB, światło podświetlające

Łączność:

  • Wifi 802.11 a/b/g/n*
  • Ethernet RJ-45, 10/100/1000 Mbit, PoE & PoE+(IEEE 802.3af)
  • NFC/RFID 13.56 Mhz (ISO/IEC 14443A/B), MIFARE 4K/1K
  • Bluetooth 5.0

Zasilanie:

  • Power over Ethernet (PoE), lub zasilacz 12V AC/DC.

W przypadku gdy zasilanie PoE jest niedostępne, wymagany jest Humly Room Display 12V Zasilacz.

Obsługiwane systemy rezerwacyjne

  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Exchange 2019
  • Microsoft Exchange 2016
  • Microsoft Exchange 2013
  • Microsoft Exchange 2010
  • Google Workspace (poprzednio G Suit)
  • IBM/Lotus Domino Smartcloud
  • IBM/Lotus Domino 8.5.3 - 9.x
  • Nexudus

Języki interfejsu użytkownika
arabski - kataloński - chiński (uproszczony) - chiński (tradycyjny) - czeski - duński - holenderski - angielski - estoński - fiński - francuski - galicyjski - niemiecki - włoski - japoński - łotewski - litewski - norweski - polski - portugalski - rosyjski - hiszpański - szwedzki.

API i inne

  • Otwarte API dla integracji z innymi aplikacjami
  • Komunikacja poprzez dwukierunkowe połączenie w czasie rzeczywistym
  • Zdalne zarządzanie z obsługą wielu lokalizacji
  • Monitoring i statystyki w czasie rzeczywistym

Rozmiary i waga
Rozmiar (szerokość x wysokość x głębokość):

  • Z uchwytem ściennym: 183 x 157 x 28,7 mm
  • Mocowanie ścienne - VESA 75 (75x75 mm)
  • Bez mocowania ściennego: 183 x 157 x 25,6 mm

Waga: 650 g (22,9 uncji)

Montaż

  • Opcje montażu zarówno dla ścian standardowych, jak i szklanych
  • Opcja 5-drożnego wyjścia kablowego dla elastycznej instalacji
Dalsze informacje:
Obsługiwane systemy:
Google Apps for Business | Office 365 | Microsoft Exchange Server 2013 | Microsoft Exchange Server 2010
System operacyjny:
Linux
Wersja językowa:
Wielojęzyczna
Ekran dotykowy:
Tak
Przekątna ekranu:
8''
Zasilanie:
PoE
Funkcje specjalne:
Automatyczne usypiania i budzenia urządzenia; Budzenia ekranu po dotknięciu; Harmonogram sal; Modyfikacja przyszłego spotkania; Monitorowanie i statystyki w panelu zarządzania; Możliwość rezerwacji przez gości zewnętrznych; Możliwość zmiany logo na wyświetlaczu; Niestandardowy tekst w stopce; Przedłużenie trwającego spotkania; Rezerwacja natychmiastowa spotkania; Rezerwacja spotkania tego samego dnia; Tryb informacyjny; Usunięcie przyszłego spotkanie; Wyszukiwanie wolnych pokoi; Zakończenie trwającego spotkania; Zameldowanie; Zameldowanie bezdotykowe; Zgłoszenie wyposażenia sali; Otwarte API;
Akcesoria w zestawie:
Urządzenie podstawowe; Uchwyt ścienny;
Kolor:
Wielokolorowy
Wymiary:
Wysokość - 157mm; Szerokość - 183mm; Głębokość - 25,6mm;
Waga:
650 g
Przegląd warunków1
Termin dostawy
Stan magazynu
Cena
od PLN 3 331,79*
  
Cena obowiązuje od 500 szt.
Wybierz osobiście warunki zakupu
Poleć artykułDodaj do listy zakupów
Ceny ruchome
Liczba zamawianego produktu
Netto
Brutto
Jednostka
1 szt.
PLN 3 529,61*
PLN 4 341,42
za szt.
od 2 szt.
PLN 3 517,04*
PLN 4 325,96
za szt.
od 5 szt.
PLN 3 462,77*
PLN 4 259,21
za szt.
od 10 szt.
PLN 3 407,81*
PLN 4 191,61
za szt.
od 500 szt.
PLN 3 331,79*
PLN 4 098,10
za szt.
* Ceny oznaczone gwiazdką są cenami netto i nie zawierają obowiązującej stawki VAT.
Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody.