| |
|
| Nr artykułu: 1630-CGDELNE50000080 Nr producenta: 890-BKJY/MW3L3_3PS5PS EAN/GTIN: brak danych |
| |
|
| | |
| Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: Skrócona charakterystyka usługi: - Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
- Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
- Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
- Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
- Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
- Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
- Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
- Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)
Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.: - Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
- Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
- Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Dalsze informacje: | | Czas trwania: | 5 lat | Rodzaj: | On-Site | Gwarancja bazowa: | 3 lata NBD | Czas reakcji: | Next-Business-Day | Godziny zgłoszeń (dni x godziny): | 7 x 24 | Pasuje do: | Mobile Precision 3550, 3530, 3540, 3541, 3551,3560,3561, 3470, 3570,3571,3480,3580 |
|
| | |
| | | |
| |